Tuesday, February 16, 2010

Pojke! (Babyboy!)

HAHAHAHAHA!

Grabe. Since naka-get over na ako kay Nate, lately ko lang na-realize na there are also other guys out there who wants to get to know me.  Well, since I'm also kinda discreet, hindi ako basta basta nakikipagkaibigan sa mga PLU (now I know what PLU means! hahaha). I guess I'd go with straight acting guys talaga. (No offense meant. It's just my preference.) Hehehe. And lately, I have been becoming close to a new friend. Lets call him Pojke.

I was really surprised because I never really knew Pojke before. He was actually a schoolmate. Tapos may common friend pa sa Facebook. I never really expected him to be gay. He told me he is. I just replied "weh?". Kasi naman! Brusko ang dating nya at wala ka talagang mahahalata sa kanya (or mahina lang talaga gaydar ko. ) We started from there, sending messages sa Facebook, texts at tawag. We haven't really met each other yet, but he seems kinda fun to hang around with.

May common thing pa sa aming dalawa. Isa na dito ay we have the same birthday! Same day, same year, same month, same date. You get the picture, ryt? Though higher batch ako sa kanya.

(By the way, ang dami ko nang kakilala na either gay or bisexual na ang birthday ay katulad ng sa akin, or within the week na yun)

(At bakit parang ang mga guys na lumalapit sa akin, laging "C" ang start ng last name?)

Going back...

Si Pojke, like Chuck, ay magaling gumiling, tumambling at kemembot! Hahaha! Parehas ba naman sila ng sinalihang organization nung college eh!

He's good looking. Period. And hot. Another period. (Not to mention, makinis....hihihi) You can search him on Facebook if you want to! Actually, I know that there are a lot of girls after him pero hindi nya na lang daw pinapansin. Babae din daw kasi sya! Hahaha! At ang bilis nya ah! He calls me "bebeboy" agad! I told him adik sya! (syempre, pa-demure muna ako! I just went through a tough experience ah!) I mean, we just met then may nickname na agad siya sa akin! XP

If you'll get to know him, tatawa ka ng tatawa. He wants me to go to his practices but due to my work schedule, I can't go there to our school and visit him. At kapag free naman ako, siya naman ang hindi! He told me that we could meet each other during his midterm exams, para madaming oras para mag-"study" daw sya with me! Gagu itong mokong na ito!

I know that I just met this guy, at eto na naman ako. Ang dali ko kasing maging comfortable sa mga taong nakilala ko pa lang. I told him that I just went through something, though hindi ko sa kanya talaga sinabi ang tungkol kay Nate. But he told me that it would be good for me if I'm gonna meet someone else new. Oh well... Let's see...

I know I'm not yet ready for a new guy, but meeting new friends is not that bad...

Ayan na...

Tumatawag na si Pojke!





_______________________________________


To be continued muna ito.....

I'll edit this entry...maybe tomorrow....

No comments: