Saturday, December 11, 2010

Pokalen Pojkvän (Trophy Boyfriend)

Iibahin ko ng kaunti ang definition nya ah. Im gonna define a "trophy boyfriend" as a handsome, young man (young dapat), that is successful in his chosen career (or at least has a stable job), who earns for himself and  is well educated. He is someone who takes care of himself too. He goes to the gym and wears something good. He is also someone that you can present to your family and friends. Someone that you can fool around with. Someone who can be your bestfriend. And most of all, someone who loves their partner very much. In short, yung tipong nasa "Stepford Wives", minus the weird stuff.

Pati ako na-weirdohan sa naisip ko. Maybe, just maybe, a lot of people would like to be the perfect boyfriend for their partner, girlfriend, boyfriend...

But the thing is that nobody can be the perfect person for you. You can only find "perfect beings" in dreams, magazine pages, novels, TV shows and movies. You would have to escape reality and live with someone that cant exist.

If you're gonna ask me if I wanted to be a trophy boyfriend, it would be a yes and a no.
Yes kasi I can be the ultimate boyfriend! HAHAHA! Yung lahat ng guys or girls magkakandarapang mapasakanila ka pero hindi pwede kasi loyal ka sa isa lang. I think it feels good to say "Sorry guys. I'm taken". You'll get to be someone that they can only wish to have. Like a very expensive jewelry. You can only look at it but never have it. (HAHAHAHA! Natatawa ako sa mga sinasabi kong kalokohan!)

And no kasi mawawalan na ng thrill. Ng spice ang isang relationship. Wala ka nang flaws for your partner to accept or to love. A relationship wont be colorful. Just imagine kung ano na lang ang ikekwento mo sa mga apo mo, right? Sasabihin na lang ng mga anak or apo mo na "ang boring naman ng lovelife mo, Lolo" or "bakla si Lolo?!?!"

Ewan ko ba kung bakit ko ito sinusulat. Dahil siguro wala akong magawa? Ahhhh...honga...bored na talaga ako...sigh....

No comments: